sábado, 12 de febrero de 2011

Entrentant per Collserola

Surto dissabte pel matí a fer una rutilla per Collserola, a retrobar sensacions després d'una setmana mig malalt de la panxa. Encara a dins de Ripollet em trobo a dos ciclistes d'aquests que semblen màquines anant també cap a Cerdanyola, intento seguir-los però sembla que tinguin pressa. Penso que si acaben pujant per Can Catà no arribaràn a dalt. Efectivament, tenien pressa, a l'entrada de Can Catà paren perquè havien quedat amb un grup que els esperava. Fail!. Mala manera de començar. Decidit, tiro cap amunt per Can Catà i tirant tirant corono el matamachos amb 26'30'', un temps bastant bò contant que no he parat a dalt he seguit fins el Tibidabo sense baixar de la bici.

Un cop al tibidabo...On està Barcelona? la "merda" l'ha tapat. Diuen per la tele que l'anticicló fa que la polució no marxi de Barcelona i he tingut la "sort" de comprovar-ho amb els meus propis ulls, poso una foto desde el Tibidabo on NO es veu Barcelona.



Un cop al tibidabo vaig cap a les monges per unes trialeres impossibles per tornar a pujar cap al tibidabo i agafo la trialera de Sant Medir fins a Can Gener, després més pujades, més camins, més trialeres i arribada a casa on la Neus em prepara unes torrades! Gràcies Neus!! Alerta! demà et toca a tú agafar la bici així que ja prepararé jo les torrades

Al final: 15,8 Km/h de mitja, 38km recorreguts, desnivell acumulat d'uns 1000 metres, i 30' per sobre de les 173 pulsacions!! (Crec que m'he passat)

Bueno, penjo la ruta que també està al wikiloc. Molt recomanable per fer cames, fons, i braços en les baixades:

No hay comentarios:

Publicar un comentario