sábado, 9 de abril de 2011

Fent Quilòmetres per preparar el Camí de cavalls

Tenim ja tot preparat per fer la volta a Menorca en BTT pel camí de cavalls aquesta setmana Santa, tot, menys les cames, que encara pesen una mica massa. Ja aniré donant més detalls del que serà sense dubte una aventura èpica.
En fí, que divendres per la tarda gràcies a Déu no em vaig haver de quedar treballant i vaig poder agafar la bicicleta per fer el cabra com m'agrada a mí els divendres. Pocs quilòmetres, però molts corriols de pujada i baixada per descarregar la tensió acumulada durant la setmana. Quants camins amagats té Collserola!!
Per la nit partidet de futbol amb perseguits, en una nova modalitat de duatló que he inventat.
Avui pel matí jo i la Neus ens hem aixecat ben d'hora amb l'objectiu de fer el famós Puig de la Creu a Castellar del Vallès. Hem anat tirant mig adormits seguint el riu fins al principi de l'ascens, disfrutant d'un dia brutal més semblant a juny que a abril, tot i que no excessivament calurós.
L'ascens ha sigut de menys a més, la Neus demostra una veterania propia dels campions, que de ben segur que ha adquirit a on treballa, l'Hospital de veterinària (xist). Tornant a la bicicleta, podem dir que hem pujat molt i molt bé, sense desgastar-nos en excés, i fins i tot hem adelantat a un parell de "rockrideros", fent un temps final a la cadena de 21 minuts. Contant que el meu rècord és de 12,50 anant a fer temps, no ha sigut un mal resultat.
Un cop a dalt hi havia una mica "d'overbucking" a l'ermita, i és que les vistes que tens de tot el Vallès son espectaculars. Per mostra un parell de fotos preses desde dalt:


Abans de baixar un petit esmorzar a base de fruiteta i cap a casa.
Al final 50km a la butxaca i un dia espetarrant, en una companyia inmillorable!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario