sábado, 2 de abril de 2011

Forat del Vent en família

Ahir divendres vem fer un dels mítics ascensos al Forat del Vent en un grup inmillorable, jo mateix, el gran Ori (el meu germà gran) i el patriarca de la família,el Doctor Reventós, en Matemàtiques, però Doctor al cap i a la fí.
Pels qui no ho sàpiguen, el Forat del vent és un petit coll d'uns 7 quilòmetres de pujada i 3 de baixada que va desde Cerdanyola fins al barri d'Horta de Barcelona. És la típica pujada que els ciclistes de Cerdanyola hauran fet centenars i centenars de vegades per a entrenar-se entre setmana, o per fer una sortideta de tant en tant.
En l'ascens es va poder comprovar la veterania del Dr. que va arribar a dalt fresc com una rosa, el famós "molinillo" de l'Oriol, que desde que té el compac cada vegada sembla més al Lance Armstrong en el seu pedaleig, i la meva falta total de cap, ja que vaig tornar a intentar seguir un ritme que no era el meu, morint en l'intent a falta de 2 quilòmetres pel final.
Finalment, el meu temps va ser de 21', el temps de l'Oriol de 21,50, i el temps de l'Agustí de 22'30, temps encara allunyats dels millors temps assolits en el forat del vent, però prou bons considerant que estem en els inicis de temporada.
Alerta! estem parlant de que l'Agustí porta gairebé un any allunyat de la bicicleta, i en tres mesos ja és capaç de fer el forat en un temps que molts no conseguiran en la seva vida!! si és que això de la bici ens vé de família eh Ori...
Diumenge ens espera una bona sortida per carretera preparada per l'Ori, l'ascens a la collada de Tosses desde Ripoll!! A veure com responen les forces de la família, en la que s'incorporarà el sector femení, ja que la Neus i la Berta han confirmat la seva presència estelar!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario