domingo, 27 de marzo de 2011

camí llarg del tibidabo

Aquest matí tot l'equip de trailbtt ha anat a participar en la cursa del Lluçanès ferestec, tots menys jo, que m'he quedat a casa per descansar de tanta cursa després de la Transmaresme, la idea era sortir una estoneta pel matí a veure si trobava els akatawas, més que res per estirar les cames que per altre cosa. El matí ha començat malament, entre el canvi d'hora i la pluja que queia quan m'he despertat, m'han fet apagar el despertador i allargar el matí una mica massa.
Finalment, a les 10:30 m'he aixecat i, ja impossibilitat de trobar cap akatawa, i veient que no plovia ja, he decidit anar a fer un volt per Collserola, fent una ruta inèdita que m'ha portat al tibidabo de la manera més dura que he pogut imaginar.
De Can Catà al forat del vent pel matamachos, baixada a Can Cerdà, i ascens fins a Can Valldaura per una pista en bastant mal estat i pendents del 10-15%. A Can Valldaura, baixada pel forat fins a l'entrada del km 6. pujada fins a la font groga i baixo cap a Sant Medir, allà torno a pujar a la font groga i me'n vaig cap a les planes, pujo per les monges fins a l'antena de Collserola i d'allà al tibidabo.
Tornant a casa veig la desviació de llars mundet i decideixo acabar de cremar les poques forces que em queden, 1,5 km de baixada i després el mateix cap a dalt, per tornar al mateix lloc d'on havia partit. Que dura que és l'ascensió a Llars Mundet, i amb 35 km a les cames encara més...
Després ja gairebé tot baixada fins a casa, on he arribat amb 46 km i 1350 metres de desnivell acumulat. Un senyor trenca-cames, sobretot per haver-lo fet gairebé sense posar un peu a terra, amb una mitja de 155 pulsacions per minut i 14,5 km/h

Penjo com cada setmana el track de la ruta:



Espero que ben aviat l'Erico o el Dani penjaran la crònica d'avui al LLuçanès, quan la tingui en faré referència al bloc, una cursa més del gran fons a la butxaca del trailbtt no pot quedar sense ressó al blog de bici!!

1 comentario: