domingo, 13 de marzo de 2011

De ruta per Collserola

Sortim per Collserola amb tota la colla d'akatawas gairebé al complet. A pesar de les pluges d'ahír (va estar plovent tot el dia), m'agrada contemplar que hi ha ganes de bicicleta, i de saltar algun bassal que altre.
Anem per pistes principales fins al matamachos, font groga i fins a Valldoreix. La ruta es fa xino xano i amb l'ambient distès que sempre acompanya als akatawas, esperant del primer a l'últim i on el més important és passa'ns-ho el millor possible
Un cop a les planes em despedeixo dels akatawas que van a esmorzar al Ximixurri. Jo no m'havia guanyat l'esmorzar i he decidit fer via pel meu compte, i així tornar més d'hora a casa, ja que avui és l'aniversari de la Neus i a sobre la pobre està amb angines a casa...Pujo a tota llet pel "cola-cao" (llet-colacao...eehehe), no recordava ja com apreten aquestes rampes del 20%. Pujo ràpidament fins al Sant Pere Màrtir on s'observen unes vistes impressionants de tot Barcelona i el LLobregat.
Un cop a dalt mitja volta i cap a casa, intento tornar per la ruta més ràpida per arribar d'hora i acabo baixant pel Forat del Vent.
A Cerdanyola, em trobo una espècie de marxa de patinadors (amb no més de 50 persones) que em barren el pas...no sabia que la gent encara patinés!!

Al final, surten uns 44 km i 03:30h. a les 11:30 a casa i a menjar un troç de pizza que havia sobrat ahir!!!



per últim felicitar a la Neus, que com he dit, avui és el seu aniversari, molt em sembla a mí que el seu regal serà una fantàstica btt que li permetrà acompanyar-me pels camins i les muntanyes d'ara en endavant (si les angines li ho permeten...).

No hay comentarios:

Publicar un comentario