domingo, 3 de julio de 2011

Triatló popular per equips de Banyoles

Cap de setmana intens el viscut, dissabte s'iniciava amb la meva primera participació en un triatló, això si, per equips!! a mí només em tocava rodar amb bicicleta; de moment l'aigua només la vull si vé acompanyada d'una "sombrilla" (parany linguïstic) i una cerveseta, i el que és correr només ho faig si és darrera d'una pilota de futbol.
El Dani es va encarregar de la natació, acabant la prova viu, i això ja és molt veient l'increïble nivell que hi havia a la cursa. Després en Camilo es va encarregar del running, portant un ritme més que correcte, i finalment em va tocar a mí fer 13 km per un circuit molt ràpid i bastant exigent, sobretot en els primers quilòmetres. Sensacions bastant bones, tot i començar massa ràpid, vaig acabar adelantant a bastants participants i esprintant en la meta final i tot!!. Demà sabrem la classificació, però el més important era participar en la festa popular de Banyoles i passar-ho el millor possible, així que objectiu completat!! Apofito per felicitar a l'organització, la prova molt ben explicada i narrada per aquell home incansable, el circuit molt ben marcat i amb gent indicant tots els punts delicats. un 10 per ells i un 10 pels meus companys d'equip, que ho van donar tot pel "Ripollet Team" defensant els colors d'una bandera (la de Ripollet) que no és la seva!!

4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Sergi l'any que ve hi tornem com a "enfilant el cami" Pot ser molt gran amb les equipacions!"!"!"

    ResponderEliminar
  3. Ostia seria molt gran però algú haurà de nedar....i jo no és que en sàpiga gaire la veritat

    ResponderEliminar
  4. Si s'ha de nadar es neda, no és el meu punt fort però em defenso!!! Seria mooolt wapo

    ResponderEliminar